哇,200元,商务隐形手机!

2008年8月11日星期一

英文祝福语(一)

友情
When I think of you the miles between us disappear.
  当我想起你,相隔千里,如在咫尺。

  You're wonderful friend, and I treasure you more with every year.
  你是一位难得的挚友,我对你的珍重与岁俱增。


爱情

  Precious things are very few——
  That must be why there's just one for you.
  可贵的东西世间稀少——
  这正是为什么属于你的只有我一个。

   I love you more than I can say.
  我真不知该如何表达我对你的爱。

  Thinking of you still makes my heart beat fastest!
  想到你依然叫我心跳骤然加快!

  You are in my thoughts every minute of the day, in my dream every hour of the night.
   白天,每分每秒我都在想念你,
  夜晚,每时每刻我都在梦见你。

  Think of me sometimes while Alps and ocean divide us, but they ever will, unless you wish it. (Byron)
  长相思,天涯海角;情不断,山水难隔。
  (——拜伦)

  You're everything to me.
  你是我的一切。

  生活是一个装满惊喜的花瓶,你会在不经意的时候,就被幸福撞了一下腰。好德是福、健康是福、合家团圆是福、夫妻和睦是福、事业有成是福、快快乐乐是福……那温暖的祝福,真挚的话语让人心中幸福满溢。我们教师频道为您精心编辑策划了“英文祝福语”,让您的祝福之花在亲朋好友的心里温暖绽放。

点击欣赏英文祝福语(二)

没有评论: